.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لائینی:جهش تولید کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل قرارگاه جهش تولید در استان خبر داد و گفت:رونق و جهش تولید کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در جمع تولیدکنندگان سوادکوه با بیان اینکه قرارگاه جهش تولید در استان تشکیل شد گفت: در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قراردادن تولید با هدف کاهش مشکلات اقتصادی، این قرارگاه با حضور مسئولان استانی تشکیل شده است.

 

وی رونق تولید داخلی و جهش تولید را کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور دانست وبا اشاره به لزوم تشکیل قرارگاه جهش تولید در استان افزود: شناسایی موانع و مشکلاتی که در مسیر جهش تولید وجود دارد و ارائه راهکار برای حل آن و کاهش بروکراسی اداری، از اهداف و اولویت‌های قرارگاه جهش تولید است.

 

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران به صورت حضوری و در بازدیدها بررسی می‌شود اظهار داشت: برای حل مشکلات بخش تولید، راهکارهای مناسبی بمنظور برون رفت از تنگناها و مشکلات، با نگاه خرد جمعی اتخاذ می‌شود.

 

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اتکاء بر ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان، تنها راه حل جهش تولید و خودکفایی اقتصادی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.